16 Şubat 2012 Perşembe

Tanıtım Sınırlaması





Biraz önce arkadaşımdan garip birşey duydum. Konu hakkında pek bildiğim birşey yok fakat sizle paylaşmam gerekecek kadar önemli birşey sanırım. Eda_stardoll'un tanıtımına bakarsanız siz de okuyabilirsiniz. İşte yazı:

"ARKADAŞLAR BİLGİNİZE....
TANITIMLARINDA HERHANGİ BİR SOSYAL PAYLAŞIM SİTESİNİN ADRESİNİ YA DA SOSYAL PAYLAŞIM SİTESİNDE YERALAN KULLANICI ADINI PAYLAŞAN KULLANICILAR UYARI MESAJI ALACAKLARDIR...
TANITIMLARINDA KENDİ ÖZEL HAYATLARIYLA İLGİLİ BİLGİLERİ PAYLAŞANLAR(YAŞ,İSİM,OKUL ADI YAŞADIĞI YER VS.) UYARI ALACAKLARDIR..."

  Bence saçma bir uygulama. Profilimize girenlerin hakkımızda birşeyler öğrenmesini istiyor olabiliriz. Tamam bazıları cinsel içerikli şeyler yazıyor fakat kurunun yanında yaş da yanıyor. Ben bu uygulamayı hiç sevmedim açıkcası.

Ayrıca 1000. yayınımız. <3 

4 yorum:

  1. Bu sadece Türklere yapılan yeni kural uygulaması bence.Çünkü Eda sadece Stardoll Türkiye ile ilgileniyor diye biliyorum.Yanlış biliyorumdur belki.Neyse...

    Öncelikle,Eda'yı gözümde zıvanadan çıkmış birisi gibi görüyorum.Çünkü kendince birşeyler yapıyor gibime geliyor.Kurallar falan...

    Stardoll'un kuralları şunlar;
    http://www.stardoll.com/tr/help/article.php?sectionId=18&articleId=13

    Şu kurallarda da birşey göremedim ben tanıtım ile ilgili...
    http://www.stardoll.com/tr/help/termsOfUse.php#privacy

    Eda gerçekten ayrımcılık yapanların önderi olmaya başladı anlaşılan. o.O

    Hayır anlamadığım,insanlar bize kullanıcı adımızla mı hitap etsin istiyorlar bunlar?Starpopit,ismimden 5 kararter fazla.Kim kullanıcı adı ile birine hitap etmek isterki adı dururken?İnsanlar isimlerini yaşını bilmediği zaman bir birlerine hangi seviyede davranacağını şaşırmaz mı?

    Ben gerçekten Eda_Stardoll'un yaşını çok merak ediyorum açıkcası.
    Çünkü bir insan o kuralları öne sürerken her şeyi göz önünde bulundurarak yayınlaması gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın bencede :)

      Sil
  2. Bence de saçma olmuş.

    YanıtlaSil
  3. adı üstünde tanıtım kendimi tanıtmak için ismimi yaşımı vs vermem gerekir o zaman ne anlamı kaldı

    YanıtlaSil

Merhaba S.o.S Sever!
Bu blogda,
Argo,küfür,hakaret içeren,gereksiz uzatmalar içeren (iyiiii gibi),Türkçe kullanımına dikkat edilmeyen,itici (yha,olmuyoo,gelmiyoo gibi) yorumlar asla kabul edilmez.
Gönderdiğiniz yorumlar daima kontrol edilir.


Lütfen yorumunuzu Evinizin altında bulunan Görünen Profil yazan yerin yanındaki link ile yapın.
Ve lütfen Türkçenizi düzgün kullanın aksi takdirde yorumunuz silinecektir.

*Yorumlama biçimini görsel şekilde görmek istiyorsanız,
sayfanın üstünde bulunan baloncuğa tıklayıp okuyabilirsiniz.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.