3 Şubat 2012 Cuma

Çok yakında Stardoll'da!


Selam millet! 
Nasılsınız bakalım? Umarım iyisinizdir. :) Ve hep iyi olursunuz. Çok yakında Stardoll'a yeni ürünler geliyor. Vee ben siteleri kurcalarken buldum bu fotoğrafları. Üzerlerine tııklayarak büyük şekilde inceleyip görebilirsiniz arkdaşlar. :)

Yandaki fotoğrafta takılarımızı görüyorsunuz! Oldukça şatafatlı takılar çok yakında bizlerle olacak. Benim pek beğendiğim yok. Kolyeler çok büyük duruyor bence... Küpeler fena değil hani. :D Ama grafikleri oldukça kaliteli çalışmalar olduğu için stardoll ekibini tebrik etmeden geçmiyorum. Mücevherlerdeki taşlar çok detaylı ve özenle hazırlanmış bunu görebiliyoruz. Özellikle sağdaki resimdeki detayları çok sevdim. Sağ alt köşedi kolyenin mücevherleri-taşları- oldukça özenle hazırlanmış gibi göründü bana. Siz ne dersiniz? 

Bu arada Stardoll'a gelecekler arasında sadece takılar yok. Aşağıdaki kırmızı elbiselerde çok yakında bizlele buluşacak. Bu elbiseler sevgililer günü özel olabilir ha ne dersiniz? Ben birinciyi ve onun altındaki beyaz olanı çok sevdim. <3 Umarım hepsini bedavaya verirler. Aslında hiç sanmıyorum ama... Stardoll böyle bir iyilik yapsa hiçde fena olmaz hani! Ne dersiniz?



8 yorum:

  1. Ah nerede o günler :D
    00aynur00

    YanıtlaSil
  2. Puantiyeli olan hb idi sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Bence Bütün Gelecek ürünler çok güzel ama elbiselere bayıldım.. Belki Kırmızı elbiseden 1 ya da 2 tanesini bedavaya verirler :)

    YanıtlaSil
  4. Onların StarDesign kalıbı olması hiç mi aklınıza gelmedi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mine/_free_-_girl_10 Şubat 2012 00:55

      Ama yok .. :I

      Sil
  5. Mine/_free_-_girl_10 Şubat 2012 00:42

    Çok güzeller :D

    YanıtlaSil

Merhaba S.o.S Sever!
Bu blogda,
Argo,küfür,hakaret içeren,gereksiz uzatmalar içeren (iyiiii gibi),Türkçe kullanımına dikkat edilmeyen,itici (yha,olmuyoo,gelmiyoo gibi) yorumlar asla kabul edilmez.
Gönderdiğiniz yorumlar daima kontrol edilir.


Lütfen yorumunuzu Evinizin altında bulunan Görünen Profil yazan yerin yanındaki link ile yapın.
Ve lütfen Türkçenizi düzgün kullanın aksi takdirde yorumunuz silinecektir.

*Yorumlama biçimini görsel şekilde görmek istiyorsanız,
sayfanın üstünde bulunan baloncuğa tıklayıp okuyabilirsiniz.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.