1 Şubat 2012 Çarşamba

Bannerımın çalınması falan filan...

Evet şuursuz banner hırsızlarına bir yazı yazma gereği hissettim.

Şunu kafanıza sokun ben grafik yapıyorum ama siz hırsızsınız ve benim yapmış olduğum şeyi çalıp,kendiniz yapmış gibi gösteriyorsunuz.

Sizin gibi solucan beyinlilere laf anlatmak fil'i zıplaması için dil dökmekten beter bunu söyleyeyim.

Siz 10-14 yaş arası ergenler gelip benim emeklerin bokunu çıkartmaya çalışın e mi çocuklar.
Madem elinizden sadece çalmak geliyor ben yaptım edalarında gerim gerim gerilmeyin olur mu?Siz yapmadığınız birşey için övgü alıyorsunuz hırsızlığınıza o övgüler.

Facebook'ta nice sayfalar gruplar grafiklerimi çaldılar,hala da çalıyorlar.Afedersiniz ama siz kim oluyorsunuz?
Size benim elimden çıkmış olan ve bu bloga ait olan bir şeyi kendi adınıza açmış olduğunuz yerlerde paylaşma iznini kim verdi?

Defalarca buraya böyle kayıtlar yolladım gözünüzden girdi götünüzden çıktı anlaşılan.Beni böyle yazılar yazdırmak için fazla zorluyorsunuz.

Telif Hakkı diye yazı yazdım bir satırına uymadınız anlamadınız.Ayna alın rlinize ve ne kadar kas kafalı olduğunuza bakın.
Kafası çalışan bir kişi gelipte tekrar o çalma işini yapmazdı.

Birde bir sayfa daha bannerımı çaldığı yetmezmiş gibi aynı şekilde yine başka sayfa çalmış.Bu çalan sayfada o sayfayı şikayet ettiriyor...Bir arkadaş defterimde haber verdi de.Şikayet edilmesi gerekenler her iki sayfa.Ama beyin hücrelerine laf geçmez.

Siz bu kadar basit insanlarsınız ki laftan anlamıyorsunuz.Yüzünüz kızarmıyor.Bu da yetmezmiş gibi arsız arsız tavırlar sergiliyorsunuz.
Bir insan lafı bir seferde anlar da sizden şüpheliyim.Yaşınız gereği diyip geçemiyorumda artık.Anne babanız ve o çevreniz sizi böyle yetiştirmiş.
Son zamanların gözde sözü ''Beyin terk'' size itafen çıkmış olmalı.

Toplum içinde böyle silik,küçük kalırsınız.Biraz kendinize çeki düzen verin diyorum bır bır laf üretiyorsunuz.
Çalmak,hırsızlık, bu suçtur.Ama sizdeki kavram ve anlama yetisi hala gelişmediği için bu kadar söze ne gerek vardı demeyi isterdi ama sizde Allahın bir kulusunuz.İnsan yerine koyup belki anlarsınız diye yazdım.

Anlaşılmayan birşey yoktur diye umuyuyorum.Ve artık sizin gibilerin  akıl denen şeyi saçmalık yerine adam gibi şeylere çalıştırmasını diliyorum.

Hiç yorum yok: