31 Ocak 2012 Salı

Yenilik

Daha önce MeDoll'un albümüne kaydedildi yazıyordu.Artık böyle;

 

30 Ocak 2012 Pazartesi

%50 İndirim

Güzel ürünler var indirimde kaçırmayın.
 
 

27 Ocak 2012 Cuma

Bedava Arrietty

 
 
http://www.proxoin.com/,http://speedyaccess.info/ adreslerinden birine gidin.
Boşluğa http://www.stardoll.com/tr/ adresini yapıştırıp enter'a basın.Açılan sayfada giriş yapın.
URL yerindeki adresi http://www.stardoll.com/tr/magazine/ olarak değiştirip enter'a basın.Sayfa yüklendikten sonra bir yaprak çıkacak ona tıklayın.
Aynı işlemi şu adresleri yapıştırarak uygulayın,
 http://www.stardoll.com/tr/user/medoll.php adresini yapıştırın,yaprağı bulup tıklayın.
http://www.stardoll.com/tr/account/ adresini yapıştırın,yaprağı bulup tıklayın.
http://www.stardoll.com/tr/user/sellItems.php adresini yapıştırın,yaprağı bulup tıklayın.
http://www.stardoll.com/tr/user/album.php adresini yapıştırın,yaprağı bulup tıklayın.
Çıkış yapın.Bedava süitinizdedir.

26 Ocak 2012 Perşembe

Sevgililer Günü Kampanyası








5 TL'lik kampanya(2 haftalık superstarlık)da 1TL 16 dolara,
10 TL'liktekinde (1 aylık superstarlık) ödeyeceğiniz 1TL 20 dolara,
18 TL'liktekinde (2 aylık superstarlık) ise 22,22.. dolara denk geliyor.  

Bu kampanyada ise 1 TL 23,78.. dolara denk geliyor. 
Üstelik superstarlık süresi 18TL'liğe eşit. 10 hediye de cabası. 

Alabilecek durumdaysanız kaçırmayın derim. Çok iyi bir kampanya. 
Umarım yardımcı olabilmişimdir. (:


Kampanya Hediyeleri: 

 

150 Milyon Üye

Evvet 150 Milyon üyeyi de geride bıraktık.Haydi hayırlısı.*-*
Tüm üyelere bedava 150 starcoins. (Şimdi S.S olursanız ekstra 150 sd verecekler.)
Ve tüm Süperstar ve Royalty üyelerine bedava 150 stardolları.
 Eğer kıyamayıp harcamadıysanız dolarlarınız harcayamadan gitti demektir.Stardoll süreli olduğunu söylemedi ama süreliymiş çünkü dolarlar uçtu.(Zaten bir kere adilik yapmadan yapsalar şu şeyleri dişimi kırarım valla.)

Yeni Doreé Koleksiyonu

 Renklere bayıldım.♥
 

Twetter'dan Haber


150 milyon üye oluyoruz!♥
Kutlama var.*-* Süpriz ne acaba.Hediye mi yoksa başka birşey mi?

(Not:Allah aşkına birisi Eda'ya yazım kuralları ve imla kuralları dersi versin. :O♥ ...! :S ?
!... olur diye biliyorum ben. ... devamı var demek.o.o Eda beni öldürecek valla.)

23 Ocak 2012 Pazartesi

Pop Shop'a Yeni Kat

Yeni Bebek



Stardoll'a yeni bir Türk bebek gelmiş : Çağatay Ulusoy.

Bedava Mont

http://www.proxoin.com/,http://speedyaccess.info/ adreslerinden birine gidin.
Boşluğa http://www.stardoll.com/tr/ adresini yapıştırıp enter'a basın.Açılan sayfada giriş yapın.
URL yerindeki adresi http://www.stardoll.com/tr/campaigns/bigmiracle/ olarak değiştirip enter'a basın.
Çıkış yapın.Bedava süitinizdedir.

21 Ocak 2012 Cumartesi

Bedava Hareketli Dilek Feneri

Boşlukları doldurup yarışmaya katılın.Bedava Süitinizdedir.

18 Ocak 2012 Çarşamba

Bedava Ayakkabı

 
http://www.proxoin.com/,http://speedyaccess.info/ adreslerinden birine gidin.
Boşluğa http://www.stardoll.com/tr/ adresini yapıştırıp enter'a basın.Açılan sayfada giriş yapın.
URL yerindeki adresi http://www.stardoll.com/tr/campaigns/jcpenney/index.php olarak değiştirip enter'a basın.
My Wishlist bölümünden bir ürünü işaretleyin ve Create My Wishlist butonuna basın.
Sallama bir ad ve e-posta girin ve Create My Wishlist butonuna basın.
Çıkış yapın.Bedava süitinizdedir.

Yenilik:Starplaza-Arama

Arama bölümü yenilenmiş.Bazaar'daki arama bölümünde bulunan renklerde canlanmış. :)
Starplazadaki arama bölümü yenilediği için ürünler daha net ve rahat gönüyor.

Bedava Çanta

 
http://www.proxoin.com/,http://speedyaccess.info/ adreslerinden birine gidin.
Boşluğa http://www.stardoll.com/tr/ adresini yapıştırıp enter'a basın.Açılan sayfada giriş yapın.
URL yerindeki adresi http://www.stardoll.com/tr/campaigns/rio-wishlist olarak değiştirip enter'a basın.
My Wishlist bölümünden bir ürünü işaretleyin ve Create My Wishlist butonuna basın.
Sallama bir ad ve e-posta girin ve Create My Wishlist butonuna basın.
Çıkış yapın.Bedava süitinizdedir.

Kariyer ve Anket

Tam benlik!:O İçini o kadar merak ediyorum ki şuan çatır çatır çatlamaktayım. *-* Antidote'lar dolar bırakmadı ki alayım. :(

  Stilisler--> Career Center



16 Ocak 2012 Pazartesi

ANTIDOTE GELMİŞ!!!

 
 

Bedava Beyaz Elbise


 

 Bu elbiseye sahip olmak için bu adrese gidip Yonca 
ablamızı giydirmeniz yeterlidir. (: 

Not:Bu bedava daha önce verilmişti.Önceden aldıysanız gelmez.)

15 Ocak 2012 Pazar

Merakla Beklenen Wildest Magazine Artık SİZİNLEE!

Arkadaşlar! Merakla beklediğiniz Wildest Magazine yani Stardoll-Türkiye için yapımıl en kaliteli TÜRKÇE dergi sizinle! Lafı uzatmak istemiyorum. Sizi direk bloga yönlendiriyorum.


wildestmagazine.blogspot.com



Bedava RB Cupcake'leri

Boşluğa http://stardoll.com/clubs/home.php?id=2952589 adresini yapıştırıp enter'a basın.
Açılan sayfada giriş yapın.Sayfada bulunana kek'e tıklayın ve çıkış yapın.
Bedava süitinizdedir.

14 Ocak 2012 Cumartesi

Antidote Dekor & Mağaza Geliyor!

Kızlaaaar! 
Selam vermeden başlıyorum çünkü bu haber bomba! Sıkı durun. Antidote Dekor geliyorr!!
Sadece dekor da değil normal kıyafet mağazasıda yanında! İşte aşağıda gelecek ürünlerin fotoğrafları:


Bu arada resimlerin üzerine tıklayıp daha büyük şekilde inceleyebilirsiniz. :))



Siyah ayakkabı HARİKA! Üzerinde Chill Pill yazan tişört de sade ve hoş. Tamam, tamam öteki resimlere geliyorum. Sabredin azıcık. :D


 
Çantalara, kırmızı tilki kürke, pantolonlara vee siyah bilkeliğe ba-yıl-dım! Antiodte her zaman ki gibi renkliliğini koruyor. Hem rengarenk hemde harikalar!

En sondaki buluz çok hoşmuşş! Efeniimm dekor ürünlerine geliyorum!



Şuna bakınn!!  Çok güzel. Eski çağlardan oluşturduğunuz bir odanız varsa içinde bulunmalı.





Bundan pek hoşlanmadım. Parmaklıklar iyi güzelde o çerçevenin manası ne anlamadım yahu. :D





Siz hiç böyle desenleri olan kırmızı bir fil gördünüz mü? :D Artık gördünüz. Filimiz de çok şirinmiş... :D





Şu koltukkların asaletine bakıınn! Hele o kaplaann! Fildeki, koltuktaki, kıyafetlerdeki bazı desenler bana Asya'yı hatırlattı. Çin, Japonya o tarafları... :D Size de anımsatır mı bilmem. :D



***Fotoğraflar Underneahtstardoll'dan alıntıdır.


Şu koltuğa bakıın! HARİKA! Hem de kırmızı-beyaz! Övünmek gibi olmasın ama bayrağımızın renklerinden! <3 Kıskananlar çatlasın. :D 


Ne zaman geleceği hakkında bir fikrim yok ancak kısa zamanda Starplaza'ya ulaşacağından eminim. 


Ehem... Bundan sonra söz sizin. Beğendiiniz mi? Beğenmediniz mi? Neleri alırsınız? Paranız var mı yok mu? Dolar mı yükleyeceksiniz yoksa bazaar'dan satış yapmaya mı çalışacaksınız?


YORUMLARI ALAYIMMM! <3